Courtesy: اردوپوانٹ

مشرقی چین سے تعلق رکھنے والے ایک 90 سالہ شخص نے اپنی مرحوم بیوی کی آخری خواہش کو پورا کرنے کے لیے انٹارکٹکا کا سفر کیا۔ یہ وہ ساتواں براعظم ہے، اس سے پہلے وہ چھ براعظموں میں جا چکے ہیں۔چین کے صوبے جیانگسو کے شہر سوزہو سے تعلق رکھنے والے چیو شیجینگ نے ہاف مون آئی لینڈ کے ساحل پر کھڑے ہو کر لہروں اور لہروں میں کھیلتے دریائی گھوڑوں کو دیکھا۔

نشے سے نجات کیلئےایک دُکھی دل کی پکار “یہ دھواں کھا گیا ، میری روح کو، میرے چین کو ” گلوکار سلطان بلوچ کا سلگتا ہوا نغمہ ، دلگداز آواز، دل کو چھو لینے والی دھن روح کو تڑپا دینے والے بول – ولنگ ویز پروڈکشن

انہوں نے بتایا کہ وہ 7 براعظموں کے 56 ممالک اور علاقوں میں جا چکے ہیں۔ چیو نے بتایا کہ اُن کی مرحوم بیوی اُن کے 51 ممالک کے سفر میں اُن کے ساتھ تھیں۔ انہوںنے کہا کہ اگر بیوی اب اُن کے ساتھ ہوتیں تو وہ زیادہ خوش ہوتے۔ انہوں نے مزید بتایا کہ اپنی بیوی کی کمی کو کسی حد تک پورا کرنے کے لیے وہ اپنے ساتھ اُن کی تصویر لائے ہیں۔اکتوبر 2018 میں چیو کی بیوی وفات پا گئی تھیں تاہم وہ اپنے دنیا کی سیر کے عزم پر مضبوطی سے قائم رہے۔چیو کا کہنا ہے کہ خواب کبھی بھی سچ ہو سکتے ہیںچاہیں وہ کچھ دیر سے ہی ہوں۔ اس سفر میں چیو کا بیٹا بھی اُن کے ساتھ ہے۔ انہوں نے بتایا کہ وہ اپنی بیوی کی تصویر اور بیٹے کے ساتھ اپنا سفر جاری رکھیں گے۔